موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

امروزه در عرصه بین المللی، رعایت استانداردهای کیفی درارائه خدمات از چنان اهمیتی برخوردار است که سازمان جهانی استاندارد(ISO) را بر آن داشت تا استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت موسوم به استانداردهای ایزو۹۰۰۱ را تدوین و معرفی نماید. امروزه رعایت این استانداردها از آن چنان اهمیتی برخوردار است که اکثر کشورهای اروپایی کسب گواهینامه های مربوط به آن را شرط اولیه داد و ستدهای خویش اعلام کرده اند واین در حالی است که موج بکارگیری این استانداردها بسیاری از کشورها را فرا گرفته است .همگام با جهانی شدن و در هم شکسته شدن مرزهای جغرافیایی در مناسبات اقتصادی وبازرگانی، پایداری وتوسعه سازمانها بیش از بیش به عواملی نظیر نوآوری در محصول وارائه خدمات به مشتری وارباب رجوع وابسته می شود واین امر ضرورتهای جدیدی را برای سازمانها ایجاب می کند. از جمله این ضرورتهای جدید تاکید وتوجه در فراورده هایی (کا لاها یا خدمات) است که استانداردهای مدیریت کیفیت با هدف تامین آن شکل گرفته است . استانداردهای سری ایزو۹۰۰۱توجه خود را بر این اساس استوار نموده است که ایجاد وحفظ کیفیت، مسئولیت یک بخش خاص نیست بلکه مسئولیت مشترک تمامی بخشهای یک سازمان به ویژه مدیریت آن است.

موسسه زبان سفیر گفتمان در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۷۸ ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود.

سفیر با بیش از یک و نیم دهه سابقه فعالیت درخشان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان کشور شناخته شده و با پایبندی خدشه ناپذیر به اصل دانشجو محوری در فرآیند یادگیری، همواره جلب اطمینان خاطر و رضایت زبان آموزان را مد نظر داشته، این موسسه به موازات ایجاد امنیت و رفاه شغلی برای اساتید و کارکنان ارائه خدمات برتر آموزشی را همواره خط مشی خود قرار داده است .

واحد های سفیر

آکادمی زبان سفیر گفتمان اکنون با ۷۹ شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( ۱۹ واحد خواهران و برادران ، ۲ واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز۵۷ واحد در شهرستانها )، یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

اساتید سفیر

این موسسه که با پشتوانه آموزشی دانشگاه آکسفورد در جهت تربیت مدرسان زبان در کشور قدم بر می‌دارد، اکنون شاهد فعالیت حدود ۱۲۰۰ مدرس در شعبه‌های خود است؛ مربیانی که مسئولیت تعلیم هزاران دانشجو در سراسر کشور را بر عهده دارند و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید موفق به دریافت مدرک بین المللی CELTA گردیده اند و کلیه اساتید پیوسته تحت آموزش های ادواری ضمن خدمت با هدف به روز رسانی و ارتقاء سطح کیفی آموزشی قرار می گیرند.

کارمندان اداری

کارمندان اداری مراکز آموزش زبان سفیر گفتمان در تمامی واحد‌ها وظیفه هماهنگی امور و رسیدگی به نیازهای دانشجویان را برعهده دارند که همه روزه در دو شیفت صبح و عصر از ۷:۳۰ تا ۲۰ آماده ارائه خدمات پاسخگویی و پذیرش دانشجو، تعیین سطح و ثبت نام در شش دوره فشرده، ترمیک، ۵شنبه ، جمعه ، فوق فشرده ، و ۲ روز در هفته هستند.

منابع آموزشی

به منظور دسترسی راحت‌تر دانشجویان به منابع آموزشی مورد نظر، سفیر با موسسه انتشاراتی اشتیاق نور همکاری برقرار کرده است و دانشجویان می توانند مستقیما از خدمات کتابفروشی این انتشارات ، مستقر در واحدهای سفیر بهره مند گردند. لازم به ذکر است موسسه انتشاراتی اشتیاق نور توزیع کنندۀ انحصاری محصولات آموزشی دانشگاه آکسفورد در ایران می باشد .