موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

امروزه در عرصه بین المللی، رعایت استانداردهای کیفی درارائه خدمات از چنان اهمیتی برخوردار است که سازمان جهانی استاندارد(ISO) را بر آن داشت تا استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت موسوم به استانداردهای ایزو۹۰۰۱ را تدوین و معرفی نماید. امروزه رعایت این استانداردها از آن چنان اهمیتی برخوردار است که اکثر کشورهای اروپایی کسب گواهینامه های مربوط به آن را شرط اولیه داد و ستدهای خویش اعلام کرده اند واین در حالی است که موج بکارگیری این استانداردها بسیاری از کشورها را فرا گرفته است .همگام با جهانی شدن و در هم شکسته شدن مرزهای جغرافیایی در مناسبات اقتصادی وبازرگانی، پایداری وتوسعه سازمانها بیش از بیش به عواملی نظیر نوآوری در محصول وارائه خدمات به مشتری وارباب رجوع وابسته می شود واین امر ضرورتهای جدیدی را برای سازمانها ایجاب می کند. از جمله این ضرورتهای جدید تاکید وتوجه در فراورده هایی (کا لاها یا خدمات) است که استانداردهای مدیریت کیفیت با هدف تامین آن شکل گرفته است . استانداردهای سری ایزو۹۰۰۱توجه خود را بر این اساس استوار نموده است که ایجاد وحفظ کیفیت، مسئولیت یک بخش خاص نیست بلکه مسئولیت مشترک تمامی بخشهای یک سازمان به ویژه مدیریت آن است.

معرفی استاندارد IWA 2:2007 موسسه زبان سفیر

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ

معرفی استاندارد IWA 2:2007

با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت می‌توان کلیه فرآیندهایی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر خدمات آموزشی قابل ارائه تاثیرگذارند را تحت کنترل قرار داد تا اطمینان حاصل شود که خدمات ارائه شده، نیازها و انتظارات آموزش‌گیرندگان (زبان آموزان) و مراجع قانونی را برآورده می‌نمایند.
پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت IWA2 در یک مرکز آموزشی منجر به ایجاد یک رویکرد نظام‌ مند در سازمان به منظور شناسایی و تجزیه و تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان (آموزش‌گیرندگان زبان های خارجه) شده که بر اساس این شناخت، برنامه‌های آموزشی و تحصیلی موسسه طراحی و ارائه می‌شوند.

مزایای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت با رویکرد ISO IWA2 – ۲۰۰۷
  • تثبیت جایگاه موسسه آموزش‌دهنده در محیط اجتماعی- اقتصادی مربوط به حوزه فعالیت خود
  • حصول اطمینان از انطباق با الزامات استاندارد، قانونی و حرفه‌ای
  • ارتقاء تصویر سازمان در جامعه و افزایش اعتماد مشتریان
  • اثبات تعهد مدیران ارشد سازمان به بهبود مداوم فرایندها و خدمات خود و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه
  • بهبود وضعیت اقتصادی از طریق کاهش هزینه‌های ناشی از کیفیت پایین
  • کاهش ضایعات ناشی از عدم مهارت کارکنان
  • توانمند سازی کارکنان

 

ضرورت اجرای سیستم آموزش:

امروزه در دنیای رقابت، رمز موفقیت استفاده از استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت مانند IWA2 است که مدیریت کیفیت را در آموزش بررسی میکند. از آنجا که این استاندارد ها تمامی فرآیند های آموزشی و خدمات آموزشی و فراهم آوری و بهبود و پایش کیفیت در تمامی حوزه های آموزشی موسسه سفیر گفتمان را مورد بررسی قرار می دهند از این رو در راستای تحقق بند های برنامه ریزی استراتژیک موسسه سفیر گفتمان میباشد. با توجه به متن استاندارد IWA2 که مرجع اصلی برای استقرار استاندارد است نیازمندیها، کمبودها، نقاط ضعف و نقاط قوت شناسایی شده و با بندهای استاندارد تطابق داده می شوند.از آنجا که این استاندارد یک استاندارد بین المللی است و بر پایه نظام کیفیتی استوار است مطابق با نیازهای روز دنیا بوده و قدمی استوار برای تحقق آموزشی با کیفیت که رضایتمندی همگان را به دنبال داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه زبان مراجعه نمایید.

  • سفیر گفتمان

موسسه زبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی