موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

امروزه در عرصه بین المللی، رعایت استانداردهای کیفی درارائه خدمات از چنان اهمیتی برخوردار است که سازمان جهانی استاندارد(ISO) را بر آن داشت تا استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت موسوم به استانداردهای ایزو۹۰۰۱ را تدوین و معرفی نماید. امروزه رعایت این استانداردها از آن چنان اهمیتی برخوردار است که اکثر کشورهای اروپایی کسب گواهینامه های مربوط به آن را شرط اولیه داد و ستدهای خویش اعلام کرده اند واین در حالی است که موج بکارگیری این استانداردها بسیاری از کشورها را فرا گرفته است .همگام با جهانی شدن و در هم شکسته شدن مرزهای جغرافیایی در مناسبات اقتصادی وبازرگانی، پایداری وتوسعه سازمانها بیش از بیش به عواملی نظیر نوآوری در محصول وارائه خدمات به مشتری وارباب رجوع وابسته می شود واین امر ضرورتهای جدیدی را برای سازمانها ایجاب می کند. از جمله این ضرورتهای جدید تاکید وتوجه در فراورده هایی (کا لاها یا خدمات) است که استانداردهای مدیریت کیفیت با هدف تامین آن شکل گرفته است . استانداردهای سری ایزو۹۰۰۱توجه خود را بر این اساس استوار نموده است که ایجاد وحفظ کیفیت، مسئولیت یک بخش خاص نیست بلکه مسئولیت مشترک تمامی بخشهای یک سازمان به ویژه مدیریت آن است.


خط مشی، چشم انداز و ماموریت آموزشگاه زبان سفیر
Iso
ماموریت:
ارتقاء صنعت آموزش زبان های خارجی با رویکرد سرعت یادگیری و کیفیت آموزش در گستره ملی، رسالت ماست.
چشم انداز:
طرح چشم انداز ۵ ساله توسعه موسسه زبان سفیر گفتمان
  • افتتاح ۶۰ واحد آموزشی خواهران و برادران در مراکز ۳۰ استان کشور و ایجاد ۶۰ واحد آموزشی خواهران و برادران در مناطق مختلف تهران
  • تاسیس موسسه آموزش عالی سفیر گفتمان
  • ایجاد تحول در روش تدریس اساتید و ارتقاء کیفیت آزمون ها و تحصیل زبان آموزان از طریق تدوین نگرش نوین بر سیستم آموزشی
  • استفاده گسترده از تکنولوژی آموزشی
  • تبدیل نام سفیر به یک Brand در عرصه ملی و بین المللی
  • ارتقاء کیفیت منابع انسانی سازمان با تکیه بر اصل مشتری مداری
خط مشی:
موسسه زبان سفیر گفتمان با بیش از یک دهه سابقه درخشان فعالیت به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان کشور با پایبندی خدشه ناپذیر به اصل دانشجو محوری در فرآیند یادگیری،همواره تامین اطمینان خاطر و جلب رضایت حداکثری زبان آموزان،به موازات ایجاد امنیت شغلی و امکانات رفاهی کم سابقه برای اساتید و کارکنان خود را، به عنوان خط مشی کیفیت و ملاک و محک ارائه خدمات آموزشی برتر برگزیده است.
نکاتی چند از منشور کیفیت موسسه سفیر گفتمان
  • مدیریت دانش، اطلاعات و فناوری به منظور بهبود مستمر فرآیندها و بهره برداری مناسب از زیر ساخت ها و امکانات موجود به منظور افزایش بهره وری منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان
  • ایجاد محیط کار مناسب و رعایت انصاف و عدالت در حفظ و توسعه سرمایه های انسانی
  • یکسان سازی فرآیندهای کاری، امکانات رفاهی و تجهیزات و فضاهای آموزشی در کلیه واحدها
  • رعایت کلیه قوانین و مقررات سازمانی، دولتی و بین المللی ناظر بر صنعت آموزش زبان
مدیریت ارشد و کلیه اساتید و کارکنان موسسه زبان سفیر گفتمان ضمن متعهد بودن به الزامات این خط مشی و اجرای دقیق آن در جهت پیش برد اهداف با ایجاد زیر ساخت های مناسب و استفاده از روش های نوین آموزشی و خلاقیت برای حرکت به فراسوی انتظارات زبان آموزان، رضایتمندی هرچه بیشتر ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

khate-mashye2-H


__________________
  • سفیر گفتمان

آموزشگاه زبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی