موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

آکادمی زبان سفیر گفتمان در 20 اردیبهشت 1378 ، با اولین شعبه در منطقه قلهک تهران آغاز به کار نمود. سفیر اکنون با 78 شعبه در تهران و شهرستان‌ها ( 18 واحد خواهران و برادران ،2 واحد IELTS، یک واحد فرانسه و نیز 57 واحد در شهرستان ها) یکی از گسترده‌ ترین موسسات آموزش زبان در کشور است.

موسسه زبان سفیر گفتمان

امروزه در عرصه بین المللی، رعایت استانداردهای کیفی درارائه خدمات از چنان اهمیتی برخوردار است که سازمان جهانی استاندارد(ISO) را بر آن داشت تا استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت کیفیت موسوم به استانداردهای ایزو۹۰۰۱ را تدوین و معرفی نماید. امروزه رعایت این استانداردها از آن چنان اهمیتی برخوردار است که اکثر کشورهای اروپایی کسب گواهینامه های مربوط به آن را شرط اولیه داد و ستدهای خویش اعلام کرده اند واین در حالی است که موج بکارگیری این استانداردها بسیاری از کشورها را فرا گرفته است .همگام با جهانی شدن و در هم شکسته شدن مرزهای جغرافیایی در مناسبات اقتصادی وبازرگانی، پایداری وتوسعه سازمانها بیش از بیش به عواملی نظیر نوآوری در محصول وارائه خدمات به مشتری وارباب رجوع وابسته می شود واین امر ضرورتهای جدیدی را برای سازمانها ایجاب می کند. از جمله این ضرورتهای جدید تاکید وتوجه در فراورده هایی (کا لاها یا خدمات) است که استانداردهای مدیریت کیفیت با هدف تامین آن شکل گرفته است . استانداردهای سری ایزو۹۰۰۱توجه خود را بر این اساس استوار نموده است که ایجاد وحفظ کیفیت، مسئولیت یک بخش خاص نیست بلکه مسئولیت مشترک تمامی بخشهای یک سازمان به ویژه مدیریت آن است.

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰
خرداد

دوره های آموزشی فرانسه



برای کسب اطلاات بیشتر راجع به دوره های فرانسه به سایت موسسه زبان مراجعه نمایید.

  • سفیر گفتمان
۳۰
خرداد

دوره آموزشی بزرگسالان

مدیران آموزشی سفیر برآنند که همواره جدیدترین و کارآمدترین کتب آموزشی را برای تدریس در کلاس ها انتخاب کنند. از مهرماه ۱۳۹۴ در واحدهای تهران برای دوره های Elementary تا Upper Intermediate  بزرگسال سری کتاب های TouchStone مورد استفاده قرار می گیرند.

در سطح Hybrid Advanced سری کتابهای ViewPoint می باشد و در سطح Hybrid CPE کتاب Proficiency  Masterclass می باشد. همچنین جهت تقویت دانش لغوی دانشجویان کتاب جانبی   Oxford Word Skills  مورد استفاده است.

کلیه  واحدهای سفیر  ردۀ سنی ۱۵ سال به بالا را پوشش می دهند. امکان یادگیری زبان انگلیسی به صورت کاربردی و افزایش اعتماد به نفس زبان آموز نسبت به دانش زبانی خود، اصلیترین هدف سفیر گفتمان در طراحی دوره‌های آموزشی است. به منظور ارتقا توانایی‌های گفتاری، نوشتاری و شنیداری زبان آموزان، سفیر محور دوره‌های بزرگسالان را آموزش از طریق مکالمه قرار داده است؛ گفت‌و‌گو‌های کلاسی در این دوره‌ها، پیرامون موضوعاتی انجام می‌گیرد که منابع آموزشی در اختیاردانشجویان قرار می‌دهند.
در ضمن در کنار دوره های اصلی، دوره های تکمیلی/ تخصصی مانند Free Discussion نیز برگزار می گردد.

تعیین سطح: متقاضیان این دوره به صورت شفاهی به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه تعیین سطح می گردند.
نوع کلاس: دورۀ بزرگسالان شامل کلاس های ترمیک، کلاس های فشرده، کلاس های فوق فشرده، کلاس های جمعه، کلاس های دو روز در هفته، کلاس های ۵ شنبه و کلاس های Free Discussion میباشد.

tavaghof


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موسسه زبان سفیر به سایت مراجعه نمایید.
  • سفیر گفتمان
۲۵
خرداد

EFTEKHARAT

افتخارات سفیر

برگزیده کنفرانس ملی برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی از طرف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران (اردیبهشت ماه ۱۳۹۴)

برگزیده همایش مدیران شایسته ملی از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان (۱۳۹۴ و ۱۳۹۵)

برگزیده به عنوان غرفه برتر طراحی و چیدمان و غرفه برتر آموزش، اخلاق، مکانیزم و مشتری مداری در اولین نمایشگاه بین المللی آموزش و خدمات آموزشی (۲۰۱۳)
تندیس موسسه برگزیده در سومین جشنواره ملی آموزش زبان (LEDEX 2008) در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب تهران ، ایران (آبان ماه ۱۳۸۷)
تندیس موسسه برگزیده در دومین جشنواره ملی آموزش زبان (LEDEX 2007) در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب تهران ، ایران (آبان ماه ۱۳۸۶)
تندیس موسسه برگزیده در اولین جشنواره ملی آموزش زبان (LEDEX 2006) در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب تهران ، ایران (آبان ماه ۱۳۸۵)
تندیس برگزیده اولین نمایشگاهها و موسسات آموزشی و تجهیزات آموزشی (PETEX 2006) واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، ایران

(مهر ماه ۱۳۸۵)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه زبان مراجعه نمایید

  • سفیر گفتمان
۲۵
خرداد

estandard


استانداردهای جهانی سفیر

• دریافت گواهینامه ISO 9001-2008 در مدیریت کیفیت از شرکت توف نورد، به عنوان اولین و تنها موسسه زبان ایران که موفق به اخذ این گواهینامه بین المللی شده است. (اسفند ماه ۱۳۸۹)
• دریافت گواهینامه ISO IWA2 در مدیریت کیفیت آموزش از شرکت توف راین لند. (اسفند ماه ۱۳۹۰)
• دریافت گواهینامه ISO 10002 در استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان از شرکت توف راین لند. (اسفند ماه ۱۳۹۰)
• نماینده رسمی تربیت مدرس آکادمی مدرسین آکسفورد (OTA (Oxford Teachers’ Academy
• نماینده رسمی تربیت مدرس از دانشگاه کمبریج CELTA – Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages


ISO10002-VOTAISO9001_Vimage7ISO9001-VIWA2_V

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه زبان مراجعه نمایید

  • سفیر گفتمان
۲۵
خرداد

معرفی استاندارد IWA 2:2007

با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت می‌توان کلیه فرآیندهایی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر خدمات آموزشی قابل ارائه تاثیرگذارند را تحت کنترل قرار داد تا اطمینان حاصل شود که خدمات ارائه شده، نیازها و انتظارات آموزش‌گیرندگان (زبان آموزان) و مراجع قانونی را برآورده می‌نمایند.
پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت IWA2 در یک مرکز آموزشی منجر به ایجاد یک رویکرد نظام‌ مند در سازمان به منظور شناسایی و تجزیه و تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان (آموزش‌گیرندگان زبان های خارجه) شده که بر اساس این شناخت، برنامه‌های آموزشی و تحصیلی موسسه طراحی و ارائه می‌شوند.

مزایای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت با رویکرد ISO IWA2 – ۲۰۰۷
  • تثبیت جایگاه موسسه آموزش‌دهنده در محیط اجتماعی- اقتصادی مربوط به حوزه فعالیت خود
  • حصول اطمینان از انطباق با الزامات استاندارد، قانونی و حرفه‌ای
  • ارتقاء تصویر سازمان در جامعه و افزایش اعتماد مشتریان
  • اثبات تعهد مدیران ارشد سازمان به بهبود مداوم فرایندها و خدمات خود و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه
  • بهبود وضعیت اقتصادی از طریق کاهش هزینه‌های ناشی از کیفیت پایین
  • کاهش ضایعات ناشی از عدم مهارت کارکنان
  • توانمند سازی کارکنان

 

ضرورت اجرای سیستم آموزش:

امروزه در دنیای رقابت، رمز موفقیت استفاده از استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت مانند IWA2 است که مدیریت کیفیت را در آموزش بررسی میکند. از آنجا که این استاندارد ها تمامی فرآیند های آموزشی و خدمات آموزشی و فراهم آوری و بهبود و پایش کیفیت در تمامی حوزه های آموزشی موسسه سفیر گفتمان را مورد بررسی قرار می دهند از این رو در راستای تحقق بند های برنامه ریزی استراتژیک موسسه سفیر گفتمان میباشد. با توجه به متن استاندارد IWA2 که مرجع اصلی برای استقرار استاندارد است نیازمندیها، کمبودها، نقاط ضعف و نقاط قوت شناسایی شده و با بندهای استاندارد تطابق داده می شوند.از آنجا که این استاندارد یک استاندارد بین المللی است و بر پایه نظام کیفیتی استوار است مطابق با نیازهای روز دنیا بوده و قدمی استوار برای تحقق آموزشی با کیفیت که رضایتمندی همگان را به دنبال داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه زبان مراجعه نمایید.

  • سفیر گفتمان
۲۵
خرداد

Print

چرا موسسه زبان سفیر؟

  • مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • گواهینامه بین المللی ISO 9001 در مدیریت کیفیت
  • گواهینامه بین المللی ISO 10002 در رسیدگی به شکایات مشتریان
  • گواهینامه بین المللی ISO IWA2 در مدیریت کیفیت آموزش
  • نمایندگی رسمی آکادمی مدرسین آکسفورد (OTA) تحت نظر انتشارات دانشگاه آکسفورد OUP
  • مرکز مجاز برگزاری دوره های تربیت مدرس CELTA تحت نظر دپارتمان ESOL Examination دانشگاه Cambridge
  • آموزش سریع مکالمه انگلیسی و فرانسه به صورت فشرده،ترمیک، جمعه،دو روز در هفته،فوق فشرده و پنجشنبه
  • استفاده از مدرنترین تجهیزات آموزشی (DVD player و LCD) و سیستم های صوتی پیشرفته در کلاس ها
  • برگزاری کلاس های کم جمعیت با محدودیت تعداد دانشجویان ( حداکثر ۱۲نفر در مقاطع پیشرفته و حداکثر ۱۷ نفر در سایر مقاطع )
  • کنترل مداوم کیفیت آموزشی در طول ترم از طریق دوربین های مدار بسته توسط مدیران آموزش واحدها
  • برگزاری کلاس های تخصصی آمادگی آزمون IELTS
  • اعطای گواهینامه و مدارک معتبر فارغ التحصیلی در پایان مقاطع تحصیلی میانی و پیشرفته
  • امکان عضویت دانشجویان در کانون فارغ التحصیلان سفیر
  • امکان استخدام فارغ التحصیلان مقطع پیشرفته جهت تدریس در موسسه
  • امکان تعیین سطح،ثبت نام و پرداخت شهریه online در کلیه واحدها
  • برگزاری آزمون های منظم میان ترم و پایان ترم و اعلام نمرات از طریق وب سایت موسسه زبان سفیر
  • اعطای اعتبار ریالی و سایر تسهیلات آموزشی به مشتریان وفادار از طریق نرم افزار تحت وب سفیر (ناتوس)
  • گسترش واحدهای آموزشی متعدد در نقاط مختلف ایران (شمال، شرق، غرب و مرکز تهران و شهرستان ها)
  • امکان جابجایی دانشجویان بین واحدهای تهران و شهرستان ها بدون نیاز به آزمون تعیین سطح مجدد
  • برگزاری کلاس های بحث آزاد
  • بهره گیری از کادر علمی متخصص با مدارک بین المللی CELTA و TESOL
  • امکان عقد قرارداد با شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی و برگزاری دوره های عمومی و تخصصی در محل کار متقاضیان
  • نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب در هر واحد با همکاری نماینده انتشارات آکسفورد (نشر اشتیاق)
  • پوشش بیمه مسئولیت و حوادث برای کلیه دانشجویان در تمام طول مدت حضور در واحدهای سفیر
  • پوشش بیمه تامین اجتماعی،تکمیلی،مسئولیت و حوادث برای کلیه مدیران،کارکنان و اساتید در طول خدمت
  • Print
  • سفیر گفتمان